close









站前學英語 | 菁英站前校聽英語歌學英文 來自瑞典俏皮樂團Miss LiBaBaBa


 MISS LI  

 

Miss_Li_-_God_Put_A_Rainbow_In_The_Sky  


Ba ba ba ba ba ...

Come here, please forgive me now
Don't know if I dare to try
Come here, let me turn you by
Don't wanna cry again
Come on, let me kiss you now
Don't know if I dare to fly
Come on, let me turn you by
Don't wanna cry

I don't wanna break your heart
I just want a brand new start

Ba ba ba ba ba ba...

Come here, don't be stiff and proud
It wasn't me who did the crime
Come here, it's hurts so bad inside
That's what it's like for me
Come on, let me do you right
Well, I didn't start the fight
I know, and I promise to be kind
Make up your mind

I don't wanna break your heart
I just want a brand new start

Ba ba ba ba ba ba...

Let's stop breaking each others heart
We both want a brand new start
Lets forget about the pain
We both know our love will last

Come on! Ba ba ba ba ba ba...

Read more: http://artists.letssingit.com/miss-li-lyrics-ba-ba-ba-hp9vp47#ixzz1ngvCP8ma 
LetsSingIt - Your favorite Music Community 

 

 

 

中譯歌詞

 

 

 

來到這裡,請原諒我現在
不知道如果我敢於嘗試
來到這裡,讓我把你
不想再哭泣
來吧,讓我吻你現在
不知道如果我敢飛
來吧,讓我把你
不想哭

我不想破壞你的心
我只想一個全新的開始

BA BA BA BA BA BA...

來到這裡,不要僵硬和自豪
這不是我是誰做了犯罪
來到這裡,它的傷害如此糟糕內
那是什麼感覺我
來吧,讓我做你的權利
好吧,我沒有開始戰鬥
我知道,我保證是一種
讓你的心

我不想破壞你的心
我只想一個全新的開始

BA BA BA BA BA BA...

讓我們停止破壞彼此的心
我們都希望一個嶄新的開始
讓我們忘了痛
我們都知道我們的愛會持續多久

來吧! BA BA BA BA BA BA...

 

 

 

 

 

Linda Carlsson (born July 6, 1982), better known by her stage name Miss Li, is a Swedish singer. She was born in Borlänge, but now lives in Stockholm. Her single "Don't Try To Fool Me" has been featured on the Showtime original series Weeds, as well asGrey's Anatomy. Her song "Bourgeois Shangri-La" from the album Dancing the Whole Way Home was used by Apple in the iPod Nano 5G television commercial, and her song "Oh Boy" was used in a 2010 Volvo C70 commercial. Her track "True Love Stalker" was used in the television promo of an episode of Desperate Housewives.


 

 Miss-Li--Ba-Ba-Ba  

 

 

 

來自瑞典樂團Miss Li音樂首度在台灣曝光,在2010金馬奇幻影展電影[阿蒙正傳]的配樂,詼諧曲調不斷重複吟唱著BABABA,初聲試啼讓挑剔的耳朵留下了深刻的印象,一定要跟大家分享。

 

 

 

目前台灣沒有唱片代理商有發行Miss Li的唱片,喜歡她的音樂可以藉由數位平台來享受他們的樂章,當然電影也很值得一看。

 

 

 

影片特色:


 

※      2011代表瑞典角逐奧斯卡最佳外語片
2011瑞典金像獎最佳影片、劇本、男主角、女配角入圍
2011金馬奇幻影展口碑爆蒙!

 

 

 

劇情大綱:

 

火星來的數學的天才,能不能把戀愛變成「1+1=2」?!

 

 

 

 

 

他很龜毛,永遠分秒不差。七點,起床;七點零五分,洗澡;七點半,早餐吃圓麵包;八點,經過固定的市區街角……,每一天的日子都完全無誤地按表操課,他是阿蒙,亞斯柏格症者。18歲的他,數學科學一把罩,但人情世故攏唔災,更不能讓別人碰到他的身體,每當手足無措時就把自己塞進鐵桶子,等唯一懂他的哥哥用外太空通訊器聯絡他。這非一般的生活習性沒多少人能體諒,哥哥的女友因此氣跑,老哥失戀的頹喪也連帶導致他生活秩序大亂,焦慮萬分的阿蒙想到一個解決之道:只要幫哥哥找到完美的女友,他的生活就能重返軌道!

 

 

 packshot    

 

 

參考資料:

 

http://www.skydigient.com/new_movies_detail.asp?mmid=21&bt=3

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Miss_Li

 






 

 

菁英教育上海托福培训上海雅思培训遊學托福多益雅思全民英檢TOEFLTOEICIELTSGEPTSAT上海SAT培训上海SSAT培训日本打工度假日語補習班菁英排課系統

arrow
arrow
    全站熱搜

    菁英站前校 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()